ATASI MASALAH JERAWAT ANDA SEAWAL 3 HARI!
10,000 orang yang dahulunya muka penuh berjerawat, sudah tidak lagi berjerawat selepas guna Sabun MZ. 3x Lebih Berkesan! 3x Lebih Pantas! 3x Lebih Universal! >>>KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

5 Kedudukan Jerawat Dan Isyarat Yang Anda Perlu Mengambil Berat.

Sebenarnya, setiap kali jerawat bertumbuh di bahagian tertentu muka anda, itu adalah isyarat daripada badan anda dan anda perlu memberi pemerhatian kepadanya. Untuk membantu anda lebih memahami isyarat badan anda sendiri, anda perlu membaca secara teliti apa yang saya tulis dibawah.

  • Jika Jerawat bertumbuh di dahi anda, ini bermakna haba badan anda melampau dan peredaran darah anda tidak baik. Kemungkinan Minda dan badan anda telah terlampau letih dan tertekanan. Untuk mengurangkan jerawat bertumbuh di dahi anda, bermula dengan hari ini, anda perlu pupuk tabiat tidur awal dan bangun awal supaya minda dan badan anda dapat rehat yang cukup. Selain itu jangan lupa minum air masak yang banyak.
  • Jerawat yang bertumbuh di batang hidung anda ini bermakna kemungkinan tulang belakang anda bermasalah dan perlu mengambil titikberat. Jika jerawat bertumbuh di hujung hidung mungkin kerana haba perut melampau dan sistem penghadaman anda tidak normal dan jika bertumbuh salah satu hujung hidung pula boleh dikaitan dengan masalah ovari atau masalah system reproduksi.
  • Apabila jerawat bertumbuh di dagu anda, ini bermakna fungsi buah pinggang anda telah terjejas atau rembesan dalaman anda lemah. Kaum wanita mudah mendapat jerawat di sekitar dagu ini kemungkinan berpunca daripada haid yg tidak teratur atau sistem peranakan yang bermasalah.
  • Jerawat bertumbuh di pipi anda juga punyai makna yang berlain berdasarkan jerawat tersebut bertumbuh di pipi kiri atau pipi kanan anda. Jika jerawat bertumbuh di pipi kiri anda, ini bermakna fungsi hati anda mungkin kurang lancer termasuk dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan masalah penghasilan darah. Jika jerawat bertumbuh di pipi kanan anda pula, ini bermakna fungsi paru-paru anda mungkin tidak normal.
  • Dan akhirnya, jika jerawat bertumbuh di badan anda tanpa kira depan atau belakang, ini kemungkinan bermakna system perkumuhan anda bermasalah. Untuk mengatasi masalah ini, anda perlu mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut pyramid pemakanan bagi mempastikan toksin yang di dalam badan anda dapat disingkir daripada badan anda dengan lebih baik.

Terdapat Masalah Jerawat? Klik Sini Untuk Dapatkan Ebook Percuma Kecantikan Muka! Dan Jangan Lupa Baca Post Kami Cara Menghilangkan Parut Jerawat | Petua Hilangkan Jerawat.