ATASI MASALAH JERAWAT ANDA SEAWAL 3 HARI!
10,000 orang yang dahulunya muka penuh berjerawat, sudah tidak lagi berjerawat selepas guna Sabun MZ. 3x Lebih Berkesan! 3x Lebih Pantas! 3x Lebih Universal! >>>KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

7 Cara Menghilangkan Parut Jerawat Anda 2011!



Masalah jerawat adalah masalah kulit yang paling common di zaman kini. Biasanya, jerawat akan meninggalkan kesan parut di wajah muka anda dan ia tidak mudah untuk dihilangkan. Produk-produk jerawat yang dapat dijual di klinik pun tidak tentu betul-betul dapat membantu anda menghilangkan parut jerawat tu.

Di sini, team kami ingin berkongsikan cara-cara dengan rakan-rakan sekali tentang bagaimana anda oleh menghilangkan parut jerawat. Jangan baca dan lupa saja! Di bawah terdapat banyak cara yang anda boleh cuba dan lihat yang mana satu sesuai dan berkesan untuk anda.

1.  Campurkan madu dengan bedak sejuk, dan sapu di bahagian parut jerawat.

2. Dapatkan satu ubi kayu dan buang kulitnya, Kemudian bersihkan dan tumbuk ubi kayu sehingga ia menjadi bentuk lumpur dan sapu pada parut jerawat anda.

3. Campurkan madu lebah dengan kulit kayu manis yang telah diasah dan sapu di bahagian muka yang berparut, sebelum anda tidur dan cuci dengan air suam  pada esok pagi. Amalkan tiga kali seminggu.

4. Ambil sepuluh helai daun sireh dan tumbuk daun sehingga berbentuk lumpur, Kemudian sapu pada bahagian muka berparut dan cuci setelah ia telah kering.

5. Dapatkan jus timun segar dan sapukan di muka anda. Biar ia kira-kira setengah jam dan basuh muka dengan air suam.

6. Dapatkan jus lemon yang segar dan lumurkan jus lemon tersebut ke muka dua kali sehari dan minum jus lemon satu kali sehari.

7. Gunakan jel daun lidah buaya dan lumurkan pada bahagian muka yang berparut. Basuh dengan air suam setelah jel tersebut telah kering. Jel tersebut juga boleh diminum satu kali sehari.

Kami tidak boleh memberi jaminan bahawa cara-cara menghilangkan parut jerawat yang dikongsi dengan anda 100% berkesan tapi jika anda hanya membaca dan tidak mengambil apa-apa pertindakan, maka kehasilan anda hari ini 100% adalah Zero!

Selamat bercuba!!


Terdapat Masalah Jerawat? Klik Sini Untuk Dapatkan Ebook Percuma Kecantikan Muka! Dan Jangan Lupa Baca Post Kami Cara Menghilangkan Parut Jerawat | Petua Hilangkan Jerawat.